Sunday, August 19, 2012

تجربیاتی مربوط به سیگار و دخانیات

تجربیاتی مربوط به سیگار و دخانیات هست که در بین همه سیگاری ها مشترک است که البته منظور دسته ای است که چند سالی میگذرد و پیوسته و با جدیت سیگاری هستند. یکی از این تجربیات تلاش برای ترک و مرخصی و راه حل های دوستان و اطرافیان برای ترک دادن شما و نصیحت ها و جملات پند آموز شان است. یکی از این راه حل های سیگار نابود کنی که دوست هر سیگاری ای بالاخره زمانی به او توصیه می کند این است که هر زمان نیاز به سیگار کردی یک آدامس ترک سیگار یا حتی آدامس شیک بخور و سرگرم شو!
همیشه از نظرم این راه حل آدامس دار از احمقانه ترین راه حل های ترک بود. احمقانه تر کسانی بودند که این کار را برای شاید چند روز می کردند و حتی بیشتر. 
امشب با یک پاکت سیگار به جایی رفتم که جمع دوستان بود و همیشه هستند دوستانی لوکوموتیو وار سیگار کش و همیشه هم سیگار نخی می خرند که کم بکشند. این جمله از دوستان دو نخ سیگار دارند که در ده دقیقه اول تمام می شود و تا دانه آخر سیگارهای افرادی که سیگار داشتند را نیز تمام می کنند. این چنین است که همه در آخر تشنه ی سیگار جمع را ترک می کنند. 
کمی دیر به خانه برگشتم و موفق به تهیه سیگار در مسیر بازگشت نشدم. تنها نصف کوچه فاصله تا درب منزل به شدت سیگار طلب کردم و طبق عادت دست به جیب بردم و تنها یک بسته آدامس یافتم. منم یک آدامس خوردم و سعی کردم فکرم را جهت دیگری بدهم و در تمام این مدت به شدت احساس حماقت می کنم.

1 comment:

  1. سیگار میکشیدی خوب..30مین دیرتر میرفتی خونه

    ReplyDelete